چگونه شغل طراحي گرافيك خود را راه اندازي كنيم

۳۶ بازديد

براي كسب اطلاعات دقيق در مورد طراحي لوگو به سايت آرمكده مراجعه كنيد.
طراحي لوگو آنلاين

مرحله 1: سطح انگيزه خود را در نظر بگيريد انگيزه و تعهد در هنگام ايجاد مشاغل موفق خود بسيار مهم است. بنابراين از خود بپرسيد: آيا انگيزه كافي داريد؟ آيا شما كاملا متعهد هستيد؟ اگر پاسخ مثبت است ، شما يكي از سخت ترين قطعات را انجام داده ايد و گرد و غبار گرفته ايد. بسياري از مردم با موفقيت در كسب و كار خود دست و پنجه نرم مي كنند زيرا فاقد تعهد هستند و تمام انرژي و عزم خود را در پشت آن نمي گذارند. اما اگر به فكر اين هستيد كه به تازگي به دليل اينكه اخيراً مشتري جديدي به خدمت گرفته ايد ، كار خود را در زمينه طراحي لوگو شروع كنيد ، دوباره فكر كنيد. اين نبايد تنها دليلي باشد كه بتوانيد وقت و پول خود را صرف يك كسب و كار نوپا كنيد. زيرا راه اندازي مشاغل سخت است . شما مبارزه خواهيد كرد. و بدون انگيزه مناسب ، ممكن است وسوسه شويد كه حوله را پرتاب كنيد ، وقتي كار سخت مي شود. مواقعي پيش خواهد آمد كه اوضاع دشوار خواهد بود. مشتريان به سمت رقباي شما خواهند رفت. ممكن است مواقعي پيش بيايد كه براي يافتن كار تلاش مي كنيد. شما فوراً سود زيادي نخواهيد كرد. اما اين انگيزه و اصرار شما براي موفقيت است كه شما را ادامه مي دهد. و اگر انگيزه كافي نداشته باشيد ، بيش از چند ماه طول مي كشد تا شك و ترديد ايجاد شود. با اين حال ، اگر انگيزه بالايي از خود داريد ، اين تمام چيزي است كه براي حركت به جلو لازم داريد. اگر علاقه زيادي به طراحي گرافيك داريد ، اين كار شما را در تجارت خود دور مي كند. مرحله 2: مهارت هاي خود را درك كنيد طراحي گرافيك يك صنعت بسيار گسترده است. راه هاي زيادي براي گشت و گذار وجود دارد. بنابراين اگر مي خواهيد تجارت طراحي گرافيك خود را شروع كنيد ، بايد سطح مهارت خود را درك كنيد. همچنين بايد دقيقاً بفهميد مشتري هاي احتمالي شما از يك طراح گرافيك چه انتظاري دارند. فرصتي وجود دارد كه شما هنوز از همه خدمات مورد تقاضا مطلع نيستيد. طبق برخي از شركت هاي پيشرو طراحي گرافيك ، مشتريان معمولاً شرايط زير را دارند: استراتژي برند طراحي آرم طراحي وب طراحي شبكه هاي اجتماعي انيميشن تايپوگرافي طراحي بروشور اينفوگرافيك ها طراحي پوستر طبق مطالعه اخير ، بازار فعلي طراحي گرافيك فقط در ايالات متحده 15 ميليارد دلار ارزش دارد. طراحي و مارك تجاري آرم حدود 3 ميليارد دلار از آن بازار را به خودي خود اشغال مي كند. بنابراين علاوه بر علاقه خود ، بايد اندازه و روند فعلي بازار را نيز در نظر داشته باشيد. مهارت هاي خود را ارزيابي كنيد و تعيين كنيد كه چگونه مي توانيد با استفاده و گسترش مهارت هاي خود سودآوري خود را افزايش دهيد . مرحله 3: مهارت هاي خود را در مناطق مختلف توسعه دهيد آيا در طراحي لوگو و وب خبره هستيد اما ايده بسيار كمي در مورد اينفوگرافيك داريد؟ خوب در اين صورت شما بايد كمي وقت صرف مطالعه بازار كنيد. اين روزها تقاضا براي اينفوگرافيك به طرز چشمگيري در حال افزايش است . شركت هاي طراحي گرافيك بيش از هر زمان ديگري سفارش اينفوگرافيك دريافت مي كنند. بنابراين شما بايد با افزايش مهارت هاي خود براي اين خدمات مختلف ، افق ديد خود را گسترش دهيد . هدف از اين بازي تبديل شدن به “راه حل يك مرحله اي” براي همه چيزهايي است كه مشتريان شما ممكن است درخواست كنند ، اما همچنين داراي يك تخصص در يك زمينه خاص مانند مارك تجاري هستند. مرحله 4: مأموريت و چشم انداز خود را توسعه دهيد در حال حاضر مي دانيد كه چه نوع خدماتي را به مشتريان خود ارائه مي دهيد. شما درك خوبي از صنعت طراحي گرافيك داريد. اما نمي توانيد فقط از هرجايي شروع كنيد. طراحي گرافيك يك صنعت كاملاً رقابتي است. ابتدا بايد در مورد مأموريت شركت ، اهداف بلند مدت و چشم انداز خود كار كنيد. هنگامي كه مأموريت اصلي خود را تعيين كرديد ، توسعه استراتژي كسب و كار براي شما بسيار آسان خواهد بود. به اين فكر كنيد كه دوست داريد به چه چيزي برسيد و چگونه مي خواهيد آن را محقق كنيد. آيا شما اميدواريد كه حداقل 10 مشتري را در دو سه ماهه اول امنيت داشته باشيد؟ سپس بايد ارزيابي كنيد كه با چه تعداد از افراد بايد ارتباط برقرار كنيد. استراتژي بازاريابي شما توسط اهداف شما تعيين مي شود. در صورتي كه اولين تلاش شما نتايج مورد انتظار را نداشته باشد ، بايد نه تنها برنامه A ، بلكه برنامه B ، C و حتي D را نيز تهيه كنيد. داشتن اهداف كوتاه مدت و بلند مدت براي ارزيابي پيشرفت شما امري حياتي است. شما بايد پيشرفت خود را مرتباً بررسي كنيد و اندازه گيري كنيد كه از مكاني كه مي خواهيد فاصله داريد. مرحله 5: مشتريان بالقوه را شناسايي كنيد تعيين بازار هدف شما يكي از مهمترين مراحل شروع كار طراحي گرافيك شماست. صدها دسته يا بخش مختلف وجود دارد كه بايد در نظر بگيريد. آيا قصد داريد خدمات خود را به شركت هاي بزرگ و متوسط شركتي يا مشاغل كوچك محلي ارائه دهيد؟ يا مشتري شما خانم هاي جواني خواهد بود كه سعي در ايجاد تجارت در طراحي مد دارند؟ ابتدا بازار هدف خود را تعيين كنيد. سپس تعيين كنيد كه آيا مهارت هاي فعلي شما براي تأمين نيازهاي آنها كافي خواهد بود يا خير. اكنون مي توانيد برنامه بازاريابي و مدل كسب و كار خود را متناسب با بازار هدف خود ايجاد كنيد. مرحله 6: تجزيه و تحليل رقابتي را اجرا كنيد يك چيز مطمئناً است ، وقتي كار خود را در زمينه طراحي گرافيك شروع مي كنيد ، قدم زدن در پارك نخواهد بود. طراحي گرافيك يك صنعت بريده بريده با رقابت سالم است. بنابراين ، قبل از اينكه شركت طراحي گرافيك خود را تأسيس كنيد ، بايد بازار را با دقت مطالعه كنيد . نگاهي بيندازيد كه ساير شركتهاي صنعت چگونه تجارت خود را اداره مي كنند. به آنچه كه موفق ترين شركت ها را از بقيه متمايز مي كند توجه زيادي داشته باشيد. اين به شما كمك مي كند تا درك كنيد در مقابل چه چيزي قرار خواهيد گرفت. مطالعه رقابت شما دو مزيت دارد. يكي ، بنابراين مي توانيد بفهميد كه چگونه مي توانيد خدمات بهتري نسبت به رقبا ارائه دهيد. و دو ، بنابراين مي توانيد از اشتباهات و داستان هاي موفقيت آنها درس بگيريد. اتخاذ روشهاي خوبي كه براي ديگران در صنعت موفقيت آميز باشد ، هيچ اشكالي ندارد. با اين حال ، براي اطمينان از پايداري خود ، بايد نوآور باشيد و خارج از چارچوب فكر كنيد. به كاري كه ديگران انجام مي دهند نگاهي بيندازيد و سعي كنيد چيزي منحصر به فرد ارائه دهيد. با اين روش يك قدم جلوتر از رقابت خواهيد بود. مرحله 7: روي قيمت گذاري كار كنيد همانطور كه در راه ايجاد شركت طراحي گرافيك بسيار شخصي خود هستيد ، مطمئن شويد كه مقداري از تجزيه و تحليل صنعت را انجام مي دهيد تا بفهميد نرخ فعلي چقدر است. اطلاعات دقيق درباره نحوه قيمت گذاري خدمات مختلف توسط ساير شركت هاي صنعت را جمع آوري كنيد. سپس ، بهترين ساختار قيمت گذاري را براي خدمات خود در نظر بگيريد. براي اينكه بتوانيد مشتري خود را بسازيد و نام خود را به گوش ديگران برسانيد ، ممكن است در ابتدا لازم باشد كمي پايين بياييد. به عنوان يك شركت تازه تاسيس ، براي جذب مشتري به يك برنامه جامع نياز خواهيد داشت. سعي كنيد بهترين معامله را به آنها پيشنهاد دهيد اما مطمئن شويد كه خيلي ارزان نمي شويد. شما بايد به مشتريان خود ثابت كنيد كه بهترين معامله و چيزي را كه ارزش افزوده به آنها مي دهيد ، مي دهيد. هميشه به ياد داشته باشيد ، بسياري از مشتريان مايل به پرداخت دلار بالاتري براي يك سرويس حق بيمه خواهند بود. بنابراين كيفيت خدمات خود را به دسته تقسيم كنيد و آنچه را كه مايل به پرداخت آن هستند در اختيار مشتريان قرار دهيد. مرحله 8: به جنبه هاي حقوقي توجه داشته باشيد در حالي كه كار طراحي گرافيك خود را شروع مي كنيد ، مطمئن شويد كه با يك وكيل صحبت كرده ايد. در مورد كليه الزامات قانوني مرتبط با راه اندازي يك كسب و كار نوپا مانند ثبت مشاغل ، بيمه و موارد ديگر اطلاعات كسب كنيد. در مورد صدور مجوز ، سياست هاي قانوني در شغل خود و همچنين شرايط مالياتي صحبت كنيد. وجود خواهد داشت كپي رايت و مسائل علامت تجاري و همچنين است كه شما نياز به بحث با وكيل خود را. بسته به اندازه شغل خود ، بايد در مورد سياست هاي حفظ حريم خصوصي و بازپرداخت ، نحوه رسيدگي به اختلافات و ساير موارد قانوني كار كنيد. وكيل شما مي تواند درك درستي از همه عوامل حقوقي را در اختيار شما قرار دهد. مرحله 9: به دنبال افراد حرفه اي مناسب براي گسترش تجارت خود باشيد اگر مي خواهيد تجارت خود را توسعه دهيد ، نمي توانيد همه كارها را به تنهايي انجام دهيد. در برهه اي از زمان ، به يك دست كمك احتياج داريد. به جاي برخورد همزمان با دو يا سه مشتري ، ممكن است همزمان 5 يا حتي 10 مشتري را جابجا كنيد ، بنابراين در مورد استخدام برخي از متخصصان ذهن آزاد داشته باشيد. شما بايد تيم متخصص خود را براي ارائه بهترين خدمات به بازار هدف خود تشكيل دهيد. اگر سطح خدمات خود را گسترش دهيد ، به نيروي انساني بيشتري نيز نياز خواهيد داشت. به عنوان مثال ، شما ممكن است در طراحي لوگو و وب بسيار خوب عمل كنيد اما كشف كرده ايد كه يك بازار بزرگ براي انيميشن ها وجود دارد. علاوه بر گسترش مهارت هاي شخصي خود در آن خيابان ، در نظر بگيريد فردي را كه مهارت كافي دارد براي كار در پروژه هايي كه شامل انيميشن است استخدام كنيد. ممكن است براي پرورش تيم خود مجبور به سرمايه گذاري باشيد اما در طولاني مدت اين به سود خالص شما مي افزايد. بنابراين درك درستي از متخصصاني كه براي گسترش كار خود به آنها نياز داريد ، داشته باشيد. مرحله 10: يك فضاي كاري مناسب بدست آوريد نوع فضاي كاري شما براي مشاغل شما به امور مالي و مشتري بستگي دارد. بسياري از طراحان گرافيك موفق در خانه شخصي صاحب كار خود را آغاز كردند. اگر در ابتدا تمايل به صرف هزينه زياد براي يك فضاي اداري نداشته باشيد ، مي توانيد اين مسير را دنبال كنيد. با اين حال ، اطمينان حاصل كنيد كه ايستگاه كاري شما براي انجام تمام پروژه هاي مورد نياز ايده آل است . بايد از هرگونه وقفه و حواس پرتي در امان باشيد. سپس با رشد شغلي ، ممكن است بخواهيد براي اسكان كارمندان خود به يك فضاي اداري بزرگتر برويد. داشتن فضاي كاري مناسب براي اطمينان از حرفه اي بودن و افزايش بهره وري امري حياتي است . داشتن يك فضاي عالي نيز تأثير خوبي بر مشتري شما خواهد گذاشت. مرحله يازدهم: دنده مناسب را تهيه كنيد شما براي ارائه بهترين خدمات به مشتريان خود به يك سيستم رايانه اي با پيكربندي بالا ، برنامه هاي حرفه اي و بالاي نرم افزار نياز داريد . در حالي كه برخي از نرم افزارهاي اصلي طراحي گرافيك رايگان هستند ، اما بيشتر برنامه هاي حرفه اي داراي قيمت يكبار مصرف يا هزينه اشتراك خواهند بود. با توجه به نوع خدماتي كه مي خواهيد ارائه دهيد ، در مورد ابزارهاي لازم براي انجام اين كار تحقيقات دقيق انجام دهيد. براي توسعه سيستم خود سخاوتمندانه سرمايه گذاري كنيد تا بتوانيد خدمات حرفه ايي به مشتريان خود ارائه دهيد. ما مي توانيم به شما اطمينان دهيم كه اين امر در طولاني مدت بازگشت خوبي از سرمايه شما را تضمين مي كند. مرحله 12: يك وب سايت رسمي داشته باشي يكي از مهمترين مراحل براي راه اندازي شركت طراحي گرافيك خود راه اندازي يك وب سايت رسمي است. اين كار دو هدف براي تجارت شما به همراه خواهد داشت. اول از همه ، اين محل تماس شما خواهد بود تا مشتريان شما بتوانند شما را آنلاين پيدا كنند. مشتريان شما از طريق وب سايت شما براي پرس و جو در مورد قيمت ها و سفارشات خود با شما در تماس خواهند بود. و ثانياً ، وب سايت شما نمونه كار آنلاين تمام كارهايي است كه تاكنون انجام داده ايد. از اين پلتفرم براي نمايش بهترين آثار و مهمترين مشتريان خود استفاده كنيد زيرا باعث ايجاد اعتماد و اعتبار شما در صنعت مي شود. به شما اين امكان را مي دهد كه مشتريان بالقوه شما درك درستي از مهارت هاي شما داشته باشند. بنابراين كمي وقت بگذاريد و يك وب سايت مناسب براي كسب و كار خود طراحي كنيد. براي تبليغ وب سايت خود يك شركت معتبر SEO استخدام كنيد. اطمينان حاصل كنيد كه وقتي افراد به دنبال يك طراح گرافيك حرفه اي در Google مي گردند ، وب سايت شما در ميان 10 نتيجه برتر جستجو ظاهر مي شود. مرحله سيزدهم: برنامه بازاريابي خود را طراحي كنيد بازاريابي قلب هر كسب و كاري است. مهم نيست كه چقدر در كار خود مهارت داريد ، اگر نتوانيد به افرادي كه مي توانند از اين مهارت ها استفاده كنند ، نرسيد مهارت هاي شما بي فايده است. بنابراين مطمئن شويد كه يك برنامه بازاريابي محكم داريد و آن را با دقت اجرا كنيد. در اينجا مي توانيد به دنبال روش هاي بازاريابي سنتي و غير متعارف باشيد. مي توانيد در بيلبوردها و بروشورها سرمايه گذاري كنيد تا نام خود را در آن جا معرفي كنيد. همچنين بايد از بازاريابي شبكه هاي اجتماعي براي افزايش آگاهي در بازار هدف شما استفاده شود. برنامه بازاريابي شما به نوع مشترياني كه مايل به ارائه خدمات آنها هستيد بستگي دارد. نتيجه هميشه به ياد داشته باشيد ، برنامه ريزي و اجرا كليد موفقيت در هر فعاليت تجاري است. در همان زمان ، شما بايد 100٪ تعهد را در كار خود بگذاريد. داشتن درك روشني از بازار و رقباي بالقوه براي موفقيت در اين صنعت امري حياتي است. همچنين بايد بر روي بازارهاي خاص هدف تمركز كنيد. حضور پررنگ آنلاين داشته باشيد و وب سايت رسمي خود را از طريق بازاريابي ديجيتال تبليغ كنيد. مايل باشيد براي گسترش كار خود متخصصاني استخدام كنيد. در تمام طول كار با اعتماد به نفس ، سازگار و صبور باشيد. با گذشت زمان ، به تدريج شاهد رشد شغلي و تأثيرگذاري آن در صنعت خواهيد بود. در پايان روز اين ذهنيت و ديدگاه شما است كه همه تفاوت را ايجاد مي كند. در طول سفر خود مثبت باشيد و مطمئناً موفقيت را مي بينيد كه در شما را مي زند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.