چگونه شغل طراحي گرافيك خود را راه اندازي كنيم

۳۵ بازديد

براي كسب اطلاعات دقيق در مورد طراحي لوگو به سايت آرمكده مراجعه كنيد.
طراحي لوگو آنلاين

مرحله 1: سطح انگيزه خود را در نظر بگيريد انگيزه و تعهد در هنگام ايجاد مشاغل موفق خود بسيار مهم است. بنابراين از خود بپرسيد: آيا انگيزه كافي داريد؟ آيا شما كاملا متعهد هستيد؟ اگر پاسخ مثبت است ، شما يكي از سخت ترين قطعات را انجام داده ايد و گرد و غبار گرفته ايد. بسياري از مردم با موفقيت در كسب و كار خود دست و پنجه نرم مي كنند زيرا فاقد تعهد هستند و تمام انرژي و عزم خود را در پشت آن نمي گذارند. اما اگر به فكر اين هستيد كه به تازگي به دليل اينكه اخيراً مشتري جديدي به خدمت گرفته ايد ، كار خود را در زمينه طراحي لوگو شروع كنيد ، دوباره فكر كنيد. اين نبايد تنها دليلي باشد كه بتوانيد وقت و پول خود را صرف يك كسب و كار نوپا كنيد. زيرا راه اندازي مشاغل سخت است . شما مبارزه خواهيد كرد. و بدون انگيزه مناسب ، ممكن است وسوسه شويد كه حوله را پرتاب كنيد ، وقتي كار سخت مي شود. مواقعي پيش خواهد آمد كه اوضاع دشوار خواهد بود. مشتريان به سمت رقباي شما خواهند رفت. ممكن است مواقعي پيش بيايد كه براي يافتن كار تلاش مي كنيد. شما فوراً سود زيادي نخواهيد كرد. اما اين انگيزه و اصرار شما براي موفقيت است كه شما را ادامه مي دهد. و اگر انگيزه كافي نداشته باشيد ، بيش از چند ماه طول مي كشد تا شك و ترديد ايجاد شود. با اين حال ، اگر انگيزه بالايي از خود داريد ، اين تمام چيزي است كه براي حركت به جلو لازم داريد. اگر علاقه زيادي به طراحي گرافيك داريد ، اين كار شما را در تجارت خود دور مي كند. مرحله 2: مهارت هاي خود را درك كنيد طراحي گرافيك يك صنعت بسيار گسترده است. راه هاي زيادي براي گشت و گذار وجود دارد. بنابراين اگر مي خواهيد تجارت طراحي گرافيك خود را شروع كنيد ، بايد سطح مهارت خود را درك كنيد. همچنين بايد دقيقاً بفهميد مشتري هاي احتمالي شما از يك طراح گرافيك چه انتظاري دارند. فرصتي وجود دارد كه شما هنوز از همه خدمات مورد تقاضا مطلع نيستيد. طبق برخي از شركت هاي پيشرو طراحي گرافيك ، مشتريان معمولاً شرايط زير را دارند: استراتژي برند طراحي آرم طراحي وب طراحي شبكه هاي اجتماعي انيميشن تايپوگرافي طراحي بروشور اينفوگرافيك ها طراحي پوستر طبق مطالعه اخير ، بازار فعلي طراحي گرافيك فقط در ايالات متحده 15 ميليارد دلار ارزش دارد. طراحي و مارك تجاري آرم حدود 3 ميليارد دلار از آن بازار را به خودي خود اشغال مي كند. بنابراين علاوه بر علاقه خود ، بايد اندازه و روند فعلي بازار را نيز در نظر داشته باشيد. مهارت هاي خود را ارزيابي كنيد و تعيين كنيد كه چگونه مي توانيد با استفاده و گسترش مهارت هاي خود سودآوري خود را افزايش دهيد . مرحله 3: مهارت هاي خود را در مناطق مختلف توسعه دهيد آيا در طراحي لوگو و وب خبره هستيد اما ايده بسيار كمي در مورد اينفوگرافيك داريد؟ خوب در اين صورت شما بايد كمي وقت صرف مطالعه بازار كنيد. اين روزها تقاضا براي اينفوگرافيك به طرز چشمگيري در حال افزايش است . شركت هاي طراحي گرافيك بيش از هر زمان ديگري سفارش اينفوگرافيك دريافت مي كنند. بنابراين شما بايد با افزايش مهارت هاي خود براي اين خدمات مختلف ، افق ديد خود را گسترش دهيد . هدف از اين بازي تبديل شدن به “راه حل يك مرحله اي” براي همه چيزهايي است كه مشتريان شما ممكن است درخواست كنند ، اما همچنين داراي يك تخصص در يك زمينه خاص مانند مارك تجاري هستند. مرحله 4: مأموريت و چشم انداز خود را توسعه دهيد در حال حاضر مي دانيد كه چه نوع خدماتي را به مشتريان خود ارائه مي دهيد. شما درك خوبي از صنعت طراحي گرافيك داريد. اما نمي توانيد فقط از هرجايي شروع كنيد. طراحي گرافيك يك صنعت كاملاً رقابتي است. ابتدا بايد در مورد مأموريت شركت ، اهداف بلند مدت و چشم انداز خود كار كنيد. هنگامي كه مأموريت اصلي خود را تعيين كرديد ، توسعه استراتژي كسب و كار براي شما بسيار آسان خواهد بود. به اين فكر كنيد كه دوست داريد به چه چيزي برسيد و چگونه مي خواهيد آن را محقق كنيد. آيا شما اميدواريد كه حداقل 10 مشتري را در دو سه ماهه اول امنيت داشته باشيد؟ سپس بايد ارزيابي كنيد كه با چه تعداد از افراد بايد ارتباط برقرار كنيد. استراتژي بازاريابي شما توسط اهداف شما تعيين مي شود. در صورتي كه اولين تلاش شما نتايج مورد انتظار را نداشته باشد ، بايد نه تنها برنامه A ، بلكه برنامه B ، C و حتي D را نيز تهيه كنيد. داشتن اهداف كوتاه مدت و بلند مدت براي ارزيابي پيشرفت شما امري حياتي است. شما بايد پيشرفت خود را مرتباً بررسي كنيد و اندازه گيري كنيد كه از مكاني كه مي خواهيد فاصله داريد. مرحله 5: مشتريان بالقوه را شناسايي كنيد تعيين بازار هدف شما يكي از مهمترين مراحل شروع كار طراحي گرافيك شماست. صدها دسته يا بخش مختلف وجود دارد كه بايد در نظر بگيريد. آيا قصد داريد خدمات خود را به شركت هاي بزرگ و متوسط شركتي يا مشاغل كوچك محلي ارائه دهيد؟ يا مشتري شما خانم هاي جواني خواهد بود كه سعي در ايجاد تجارت در طراحي مد دارند؟ ابتدا بازار هدف خود را تعيين كنيد. سپس تعيين كنيد كه آيا مهارت هاي فعلي شما براي تأمين نيازهاي آنها كافي خواهد بود يا خير. اكنون مي توانيد برنامه بازاريابي و مدل كسب و كار خود را متناسب با بازار هدف خود ايجاد كنيد. مرحله 6: تجزيه و تحليل رقابتي را اجرا كنيد يك چيز مطمئناً است ، وقتي كار خود را در زمينه طراحي گرافيك شروع مي كنيد ، قدم زدن در پارك نخواهد بود. طراحي گرافيك يك صنعت بريده بريده با رقابت سالم است. بنابراين ، قبل از اينكه شركت طراحي گرافيك خود را تأسيس كنيد ، بايد بازار را با دقت مطالعه كنيد . نگاهي بيندازيد كه ساير شركتهاي صنعت چگونه تجارت خود را اداره مي كنند. به آنچه كه موفق ترين شركت ها را از بقيه متمايز مي كند توجه زيادي داشته باشيد. اين به شما كمك مي كند تا درك كنيد در مقابل چه چيزي قرار خواهيد گرفت. مطالعه رقابت شما دو مزيت دارد. يكي ، بنابراين مي توانيد بفهميد كه چگونه مي توانيد خدمات بهتري نسبت به رقبا ارائه دهيد. و دو ، بنابراين مي توانيد از اشتباهات و داستان هاي موفقيت آنها درس بگيريد. اتخاذ روشهاي خوبي كه براي ديگران در صنعت موفقيت آميز باشد ، هيچ اشكالي ندارد. با اين حال ، براي اطمينان از پايداري خود ، بايد نوآور باشيد و خارج از چارچوب فكر كنيد. به كاري كه ديگران انجام مي دهند نگاهي بيندازيد و سعي كنيد چيزي منحصر به فرد ارائه دهيد. با اين روش يك قدم جلوتر از رقابت خواهيد بود. مرحله 7: روي قيمت گذاري كار كنيد همانطور كه در راه ايجاد شركت طراحي گرافيك بسيار شخصي خود هستيد ، مطمئن شويد كه مقداري از تجزيه و تحليل صنعت را انجام مي دهيد تا بفهميد نرخ فعلي چقدر است. اطلاعات دقيق درباره نحوه قيمت گذاري خدمات مختلف توسط ساير شركت هاي صنعت را جمع آوري كنيد. سپس ، بهترين ساختار قيمت گذاري را براي خدمات خود در نظر بگيريد. براي اينكه بتوانيد مشتري خود را بسازيد و نام خود را به گوش ديگران برسانيد ، ممكن است در ابتدا لازم باشد كمي پايين بياييد. به عنوان يك شركت تازه تاسيس ، براي جذب مشتري به يك برنامه جامع نياز خواهيد داشت. سعي كنيد بهترين معامله را به آنها پيشنهاد دهيد اما مطمئن شويد كه خيلي ارزان نمي شويد. شما بايد به مشتريان خود ثابت كنيد كه بهترين معامله و چيزي را كه ارزش افزوده به آنها مي دهيد ، مي دهيد. هميشه به ياد داشته باشيد ، بسياري از مشتريان مايل به پرداخت دلار بالاتري براي يك سرويس حق بيمه خواهند بود. بنابراين كيفيت خدمات خود را به دسته تقسيم كنيد و آنچه را كه مايل به پرداخت آن هستند در اختيار مشتريان قرار دهيد. مرحله 8: به جنبه هاي حقوقي توجه داشته باشيد در حالي كه كار طراحي گرافيك خود را شروع مي كنيد ، مطمئن شويد كه با يك وكيل صحبت كرده ايد. در مورد كليه الزامات قانوني مرتبط با راه اندازي يك كسب و كار نوپا مانند ثبت مشاغل ، بيمه و موارد ديگر اطلاعات كسب كنيد. در مورد صدور مجوز ، سياست هاي قانوني در شغل خود و همچنين شرايط مالياتي صحبت كنيد. وجود خواهد داشت كپي رايت و مسائل علامت تجاري و همچنين است كه شما نياز به بحث با وكيل خود را. بسته به اندازه شغل خود ، بايد در مورد سياست هاي حفظ حريم خصوصي و بازپرداخت ، نحوه رسيدگي به اختلافات و ساير موارد قانوني كار كنيد. وكيل شما مي تواند درك درستي از همه عوامل حقوقي را در اختيار شما قرار دهد. مرحله 9: به دنبال افراد حرفه اي مناسب براي گسترش تجارت خود باشيد اگر مي خواهيد تجارت خود را توسعه دهيد ، نمي توانيد همه كارها را به تنهايي انجام دهيد. در برهه اي از زمان ، به يك دست كمك احتياج داريد. به جاي برخورد همزمان با دو يا سه مشتري ، ممكن است همزمان 5 يا حتي 10 مشتري را جابجا كنيد ، بنابراين در مورد استخدام برخي از متخصصان ذهن آزاد داشته باشيد. شما بايد تيم متخصص خود را براي ارائه بهترين خدمات به بازار هدف خود تشكيل دهيد. اگر سطح خدمات خود را گسترش دهيد ، به نيروي انساني بيشتري نيز نياز خواهيد داشت. به عنوان مثال ، شما ممكن است در طراحي لوگو و وب بسيار خوب عمل كنيد اما كشف كرده ايد كه يك بازار بزرگ براي انيميشن ها وجود دارد. علاوه بر گسترش مهارت هاي شخصي خود در آن خيابان ، در نظر بگيريد فردي را كه مهارت كافي دارد براي كار در پروژه هايي كه شامل انيميشن است استخدام كنيد. ممكن است براي پرورش تيم خود مجبور به سرمايه گذاري باشيد اما در طولاني مدت اين به سود خالص شما مي افزايد. بنابراين درك درستي از متخصصاني كه براي گسترش كار خود به آنها نياز داريد ، داشته باشيد. مرحله 10: يك فضاي كاري مناسب بدست آوريد نوع فضاي كاري شما براي مشاغل شما به امور مالي و مشتري بستگي دارد. بسياري از طراحان گرافيك موفق در خانه شخصي صاحب كار خود را آغاز كردند. اگر در ابتدا تمايل به صرف هزينه زياد براي يك فضاي اداري نداشته باشيد ، مي توانيد اين مسير را دنبال كنيد. با اين حال ، اطمينان حاصل كنيد كه ايستگاه كاري شما براي انجام تمام پروژه هاي مورد نياز ايده آل است . بايد از هرگونه وقفه و حواس پرتي در امان باشيد. سپس با رشد شغلي ، ممكن است بخواهيد براي اسكان كارمندان خود به يك فضاي اداري بزرگتر برويد. داشتن فضاي كاري مناسب براي اطمينان از حرفه اي بودن و افزايش بهره وري امري حياتي است . داشتن يك فضاي عالي نيز تأثير خوبي بر مشتري شما خواهد گذاشت. مرحله يازدهم: دنده مناسب را تهيه كنيد شما براي ارائه بهترين خدمات به مشتريان خود به يك سيستم رايانه اي با پيكربندي بالا ، برنامه هاي حرفه اي و بالاي نرم افزار نياز داريد . در حالي كه برخي از نرم افزارهاي اصلي طراحي گرافيك رايگان هستند ، اما بيشتر برنامه هاي حرفه اي داراي قيمت يكبار مصرف يا هزينه اشتراك خواهند بود. با توجه به نوع خدماتي كه مي خواهيد ارائه دهيد ، در مورد ابزارهاي لازم براي انجام اين كار تحقيقات دقيق انجام دهيد. براي توسعه سيستم خود سخاوتمندانه سرمايه گذاري كنيد تا بتوانيد خدمات حرفه ايي به مشتريان خود ارائه دهيد. ما مي توانيم به شما اطمينان دهيم كه اين امر در طولاني مدت بازگشت خوبي از سرمايه شما را تضمين مي كند. مرحله 12: يك وب سايت رسمي داشته باشي يكي از مهمترين مراحل براي راه اندازي شركت طراحي گرافيك خود راه اندازي يك وب سايت رسمي است. اين كار دو هدف براي تجارت شما به همراه خواهد داشت. اول از همه ، اين محل تماس شما خواهد بود تا مشتريان شما بتوانند شما را آنلاين پيدا كنند. مشتريان شما از طريق وب سايت شما براي پرس و جو در مورد قيمت ها و سفارشات خود با شما در تماس خواهند بود. و ثانياً ، وب سايت شما نمونه كار آنلاين تمام كارهايي است كه تاكنون انجام داده ايد. از اين پلتفرم براي نمايش بهترين آثار و مهمترين مشتريان خود استفاده كنيد زيرا باعث ايجاد اعتماد و اعتبار شما در صنعت مي شود. به شما اين امكان را مي دهد كه مشتريان بالقوه شما درك درستي از مهارت هاي شما داشته باشند. بنابراين كمي وقت بگذاريد و يك وب سايت مناسب براي كسب و كار خود طراحي كنيد. براي تبليغ وب سايت خود يك شركت معتبر SEO استخدام كنيد. اطمينان حاصل كنيد كه وقتي افراد به دنبال يك طراح گرافيك حرفه اي در Google مي گردند ، وب سايت شما در ميان 10 نتيجه برتر جستجو ظاهر مي شود. مرحله سيزدهم: برنامه بازاريابي خود را طراحي كنيد بازاريابي قلب هر كسب و كاري است. مهم نيست كه چقدر در كار خود مهارت داريد ، اگر نتوانيد به افرادي كه مي توانند از اين مهارت ها استفاده كنند ، نرسيد مهارت هاي شما بي فايده است. بنابراين مطمئن شويد كه يك برنامه بازاريابي محكم داريد و آن را با دقت اجرا كنيد. در اينجا مي توانيد به دنبال روش هاي بازاريابي سنتي و غير متعارف باشيد. مي توانيد در بيلبوردها و بروشورها سرمايه گذاري كنيد تا نام خود را در آن جا معرفي كنيد. همچنين بايد از بازاريابي شبكه هاي اجتماعي براي افزايش آگاهي در بازار هدف شما استفاده شود. برنامه بازاريابي شما به نوع مشترياني كه مايل به ارائه خدمات آنها هستيد بستگي دارد. نتيجه هميشه به ياد داشته باشيد ، برنامه ريزي و اجرا كليد موفقيت در هر فعاليت تجاري است. در همان زمان ، شما بايد 100٪ تعهد را در كار خود بگذاريد. داشتن درك روشني از بازار و رقباي بالقوه براي موفقيت در اين صنعت امري حياتي است. همچنين بايد بر روي بازارهاي خاص هدف تمركز كنيد. حضور پررنگ آنلاين داشته باشيد و وب سايت رسمي خود را از طريق بازاريابي ديجيتال تبليغ كنيد. مايل باشيد براي گسترش كار خود متخصصاني استخدام كنيد. در تمام طول كار با اعتماد به نفس ، سازگار و صبور باشيد. با گذشت زمان ، به تدريج شاهد رشد شغلي و تأثيرگذاري آن در صنعت خواهيد بود. در پايان روز اين ذهنيت و ديدگاه شما است كه همه تفاوت را ايجاد مي كند. در طول سفر خود مثبت باشيد و مطمئناً موفقيت را مي بينيد كه در شما را مي زند.

هزينه يك آرم در سال 2020 چقدر است؟

۳۳ بازديد

كيت توسط كيت • 9 دقيقه خوانده شده ، 25 مه ، 2020 اگر امسال در فكر اين هستيد كه فشارهاي جانبي خود را به مرحله بعدي برسانيد ، گرفتن يك طرح آرم قاتل مي تواند به تبديل ايده كسب و كار شما به يك كار پولساز كمك كند. اين سوال را ايجاد مي كند: هزينه طراحي لوگو چقدر است؟

قبل از هر چيز براي كسب اطلاعات دقيق در مورد قيمت طراحي لوگو در ايران به سايت آرمكده مراجعه كنيد .بهترين نمونه لوگو در سايت آرمكده.

از طراحي DIY تا كار با يك طراح گرافيك يا آژانس ، هزينه يك لوگو مي تواند از 2 دلار تا 2500 دلار باشد ، و چندين گزينه در اين بين وجود دارد. گزينه هاي ميان رده شامل خريد آرم از يك سازنده آنلاين آرم (شروع از 20 دلار) يا وب سايت تأمين منابع مالي طراحي (با شروع 99 دلار) است. اما واقعيت اين است كه متغيرهاي زيادي وجود دارد كه عامل اصلي پرداخت هزينه شما براي طراحي لوگو است. اين مواردي است كه شما بايد قبل از انتخاب نحوه ساخت آرم خود بدانيد. سفر آرم سازي طراحي يك آرم با يا بدون پشتيباني خارجي روندي تكراري و چند مرحله اي است كه مي تواند شامل تحقيق ، طوفان مغزي ، طرح و چندين مفهوم طراحي باشد. به همين دليل بسته هاي آرم سفارشي مي توانند نه تنها از نظر قيمت - از نسبتاً آزاد تا چند هزار دلار - بلكه از زمان و تلاش لازم براي انجام كار نيز برخوردار باشند. قبل از غواصي ، يك قدم به عقب برگرديد تا بفهميد چگونه از آن آرم در كانال ها و برنامه هاي مارك دار استفاده خواهيد كرد. آيا آرم شما فقط به صورت ديجيتالي زندگي مي كند يا قصد چاپ آن روي كارت هاي بازرگاني و ساير مواد بازاريابي را داريد؟ پاسخ به اين سوال مي تواند نوع قالب فايل آرم و تنوع رنگي را كه شما نياز داريد تغيير دهد. بياييد با توضيح شروع كنيم كه دو دسته اصلي از پرونده هاي تصويري وجود دارد: شطرنجي و بردار . پرونده هاي رستر با DPI (نقطه در اينچ) اندازه گيري مي شوند و داراي پسوند پرونده .jpg ، .png يا .gif هستند. از آنجا كه پرونده هاي شطرنجي بر اساس يك شبكه پيكسلي ساخته شده اند ، هنگام تغيير اندازه تصوير ، خطر تحريف لوگوي شما وجود دارد. از طرف ديگر ، فايلهاي برداري بدون از دست دادن كيفيت - از يك عكس پروفايل اينستاگرام گرفته تا يك آگهي ايستگاه مترو ، در هر اندازه قابل اندازه گيري هستند. آنها مي توانند در برنامه هاي مختلف باز ، ويرايش و ذخيره شوند و داراي پسوند پرونده .ai ، .eps ، .svg يا .pdf باشند. اگرچه مي توانيد يك فايل شطرنجي با وضوح بالا براي شما مناسب سازد ، اما براي همه برنامه ها ايده آل نيستند. فايل هاي برداري همان چيزي است كه شما مي خواهيد مطمئن شويد آرم شما در دارايي هاي مارك دار شگفت انگيز به نظر مي رسد. و وقتي نوبت به تنوع رنگ مي رسد ، اطمينان حاصل كنيد كه نسخه هاي روشن ، تيره و تمام رنگي از آرم خود را براي نيازهاي برند خود و همچنين نسخه هايي با پس زمينه شفاف دريافت مي كنيد. گزينه هاي صادراتي رنگ نيز مي تواند محدوده داشته باشد: RGB براي آرم هاي نمايش داده شده به صورت ديجيتال استفاده مي شود و CMYK براي محصولات چاپي بهترين است (Pantone مي تواند براي هر دو كار كند). سرت رو چرخانده؟ نگران نباشيد - ما در اينجا هستيم تا شما را در هزينه ساخت يك آرم و آنچه هر نوع بسته شامل آن است راهنمايي كنيم. گزينه 1: خودتان اين كار را انجام دهيد اگر به دنبال انعطاف پذيري طراحي خود هستيد ، ممكن است بخواهيد در ساخت آرم خود ضربه اي بزنيد. اما ايجاد طرحي متناسب با برند شما و قابل استفاده در بين كانال ها يك چالش است. بيشترين هزينه صرف وقت خودتان براي ساختن يك لوگو روي كاغذ و انتخاب نرم افزار مناسب طراحي براي زنده كردن طرح است. خودتان اين كار را انجام دهيد ما مي خواهيم به شما هشدار دهيم دليلي وجود دارد كه چرا مردم براي طراحي آرم هزينه مي كنند. اين كار آسان نيست ، به خصوص بدون پس زمينه در طراحي. خبر خوب؟ شما كنترل كامل خلاقيت خواهيد داشت ، و آموزشهاي آنلاين وجود دارد كه هنگام يادگيري نرم افزار جديد مي توانيد دست خود را نگه داريد. طرح Sketch فقط براي Mac OS X در دسترس است و براي مجوز يك ساله 99 دلار هزينه دارد . نرم افزار طراحي مبتني بر وكتور به شما امكان مي دهد آرم خود را در قالب هاي مختلف صادر كنيد: PDF ، SVG ، PNG ، JPG و EPS. اگرچه Sketch به طور مداوم در جامعه طراحي مورد علاقه قرار مي گيرد ، اما ابزاري براي طراحي چاپ نيست زيرا شما نمي توانيد آرم هايي با رنگ چاپگر پسند CMYK صادر كنيد. Adobe Illustrator Illustrator برنامه كاربردي صنعت طراحي براي گرافيك برداري است و براي كار با ساير برنامه هاي Adobe ساخته شده است. مي توانيد آثار خود را در بيش از ده قالب براي استفاده ديجيتالي و چاپي صادر كنيد. از طريق عضويت در Adobe Creative Cloud با پرداخت 20.99 دلار در ماه در برنامه سالانه يا 31.49 دلار در ماه براي استفاده ماهانه به نرم افزار دسترسي پيدا كنيد . وكتور يك ويرايشگر گرافيكي بردار رايگان (اما اساسي) ، Vectr را مي توانيد روي دسك تاپ خود بارگيري كرده يا به صورت آنلاين استفاده كنيد. اين برنامه درسهاي مفيد درون برنامه اي را ارائه مي دهد. پرونده ها را مي توان در دو قالب شطرنجي و بردار ، از جمله AI ، PNG ، JPG و SVG صادر كرد. بوم اشتراك پرداختي Canva ماهانه 9/95 دلار CAD يا 12،95 دلار CAD ماهانه با برنامه سالانه پرداخت مي شود . اين برنامه براي شخصي سازي بيش از 1000 الگو آرم دارد و به شما امكان مي دهد كارهاي تمام شده خود را به صورت JPG ، PNG ، PDF يا GIF بارگيري كنيد. گزينه 2: الگوي آرم را خريداري و سفارشي كنيد الگوهاي از پيش ساخته شده بخشي از تلاش و زمان لازم براي ايجاد يك آرم را از ابتدا كاهش مي دهد. از آنجا كه براي شخصي سازي طرح به نرم افزار نياز داريد ، بيشتر پرونده هاي آرم الگو با Adobe Illustrator سازگار هستند. از هم ، شما نياز به اشتراك پولي اين برنامه ها داريد. سپس تغيير رنگ و تغيير متن عمومي به نام برند شما زمان مي برد. تصوير الگو آرم اين الگوها مي توانند مواردي فراتر از يك آرم داشته باشند ، بسته هاي تجاري و طرح هاي رسانه هاي اجتماعي را ارائه مي دهند. براي اينكه بدانيد چه چيزي دريافت مي كنيد ، از جمله انواع پرونده هاي موجود ، حتماً توضيحات الگو را بخوانيد. و به ياد داشته باشيد: استفاده از يك الگو به اين معني است كه افراد ديگر مي توانند يك آرم بسيار مشابه آرم شما را انتخاب كنند. ما نمي خواهيم شما پول نقدي را كه به سختي بدست آورده ايد براي يك طراحي بيش از حد و غير اصيل گلوله باران كنيد! بازار خلاق بيش از 49000 قالب آرم در Creative Market براي كاوش وجود دارد كه از 2 دلار تا 500 دلار متفاوت است. عمده قالب ها بين 19 دلار CAD تا 39 دلار CAD هستند. اين هزينه شامل بسته نرم افزاري داراي دو گزينه صدور مجوز است: استاندارد براي مشاغل تجاري كه قرار نيست بيش از 500 فروش داشته باشند و براي خريدهاي نامحدود افزايش يافته است. انتظار داريد سه برابر هزينه ذكر شده براي مجوز تمديد شده هزينه كنيد. GraphicBurger GraphicBurger مجموعه اي از آيكون هاي داراي ارزش آرم را در قالب هاي مختلف با كيت هاي كامل براي هر بسته بين 20 دلار تا 100 دلار بسته بندي بسته بندي مي كند - از چند صد تا چند هزار آيكون. اين آيكون ها را مي توان در برنامه هاي طراحي مانند Sketch يا Illustrator كشيد تا بيشتر اصلاح شود و با تايپوگرافي جفت شود. GraphicRiver با نزديك به 58000 الگو ، GraphicRiver الگوهاي درجه پايين را از حدود 10 دلار آمريكا حمل مي كند. بسته هاي پيشرفته اي كه مي توانند به مرز 200 دلار USD برسند. هزينه اكثر بسته هاي لوگو غير انحصاري در اين سايت 30 دلار تا 50 دلار آمريكا است و به همراه فايل هاي مبتني بر وكتور است. گزينه 3: از يك سازنده آرم آنلاين استفاده كنيد بدون نياز به خريد يا يادگيري نرم افزار طراحي ، سازندگان لوگو ممكن است ارزان ترين گزينه در بازار باشند. برخي از سايت ها براي استفاده از اين سرويس هيچ هزينه اي دريافت نمي كنند - شما فقط زماني هزينه پرداخت مي كنيد كه آماده بارگيري پرونده هاي آرم باشيد. يك سازنده آرم آنلاين (مانند Looka!) مي تواند صدها تنوع آرم را با استفاده از اطلاعات اوليه در مورد شركت شما و تنظيمات طراحي ايجاد كند. سپس مي توانيد ماكت هايي را كه دوست داريد ويرايش و نيشگون بگيريد. تصويرسازي آنلاين آرم ساز اما مواظب باشيد: حتي اگر سازندگان آرم در يك قيمت پايين كار كنند ، كيفيت طراحي ها مي تواند به شدت متفاوت باشد. در حالي كه نسخه هاي رايگان در بازار وجود دارد ، يك گزينه پولي احتمالاً پرونده هاي صحيحي را كه براي استفاده مطمئن از لوگوي خود نياز داريد ، در اختيار شما قرار مي دهد. به علاوه ، در صورت داشتن هر گونه س likelyال ، احتمالاً از پشتيباني مشتري اضافي با گزينه پولي برخوردار خواهيد بود Looka در اين گروه قرار مي گيرد و يك بسته اصلي آرم PNG به قيمت 20 دلار و 65 دلار براي يك بسته آرم با وضوح بالا با پرونده هاي PNG ، EPS ، SVG و PDF ارائه مي دهد (اطلاعات بيشتر در مورد قيمت در اينجا ). همچنين مي توانيد افزونه هايي مانند جعبه رسانه هاي اجتماعي (با اندازه آرم خود براي سيستم عامل هاي مختلف) و الگوهاي طراحي كارت ويزيت خريداري كنيد. گزينه 4: انبوه سازي طرح را انجام دهيد به جمع سپاري به عنوان يك مسابقه فكر كنيد: شما يك آرم مختصر براي جامعه طراحان ارسال مي كنيد ، از جمله قيمتي كه مي خواهيد براي يك طرح بپردازيد. سپس فريلنسرها مي توانند طرح هاي منحصر به فرد خود را براي فرصتي براي انتخاب ارائه دهند. پس از نهايي شدن يك طراحي ، طراح آرم شما را در چندين نوع پرونده براي راه اندازي تجارت شما ارسال مي كند. Logo Design Crowdsourcing illustration 99 طراحي 99designs مسابقات هفت روزه را به دو مرحله تقسيم مي كند: مقدماتي و نهايي. شما اين فرصت را داريد كه به طراحان بازخورد دهيد و حداكثر تا دو هفته قبل از انتخاب برنده ، طرح هاي نهايي ارسال شده را بررسي كنيد. چهار بسته آرم مختلف از 399 دلار تا 1699 دلار آمريكا است. گرانترين گزينه منحصر به آنچه طراحان “سطح بالا” مي نامند است. شما بايد هزينه مسابقه طراحي خود را از قبل (قبل از دريافت هرگونه پرونده آرم) پرداخت كنيد. اما همراه با ضمانت استرداد پول است DesignCrowd شما مي توانيد براي مسابقه طراحي خود در DesignCrowd يك مهلت سه ، پنج يا 10 روزه تعيين كنيد و يك خلاصه طراحي دقيق ارائه دهيد. مسابقه اي را با قيمت 129 دلار آمريكا راه اندازي كنيد و انتظار مي رود حداكثر 50 طرح از تعداد انگشت شماري از طراحان دريافت كنيد. آنها همچنين ضمانت بازگشت وجه را ارائه مي دهند. طراحي هيل از طريق DesignHill ، جمع آوري آرم از 199 دلار شروع مي شود. اگر به دنبال جلب توجه طراحان درجه يك هستيد ، مي توانيد بودجه بالاتري تعيين كنيد. اگرچه مي توانيد مدت زمان مسابقه را متناسب با نياز خود انتخاب كنيد ، اما بايد هزينه را از قبل پرداخت كنيد. گزينه 5: يك طراح آرم مستقل استخدام كنيد استفاده از فريلنسر به اين معني است كه شما براي ايجاد يك طراحي آرم حرفه اي با يك متخصص كار خواهيد كرد. خواهيد ديد كه چندين مفهوم به نتيجه رسيده اند. بسته به مهارت طراح ، يك آرم تازه از 250 تا 2500 دلار براي شما هزينه دارد . هنگام انتخاب يك فريلنسر به ياد داشته باشيد كه به دنبال چقدر تجربه آنها و چگونگي صورتحساب آنها باشيد (ساعت در برابر پروژه). يك فريلنسر با تجربه كمتر احتمالاً هزينه كمتري دريافت مي كند ، اما ممكن است روند نرم و صافي را كه به دنبال آن هستيد نگيريد. از طريق سيستم عامل هاي مختلف ، جوامع آنلاين طراحان وجود دارد كه مي توانيد براي يافتن موردي كه پاسخگوي نيازهاي شما باشد ، جستجو كنيد. اما به ياد داشته باشيد كه اين زمان مي برد! تصويرگر طراح آرم مستقل دريبل زدن علي رغم ارائه يك عضويت پايه رايگان ، براي جستجوي طراحان براي استخدام ، Dribbble 299 دلار در ماه يا 199 دلار در ماه براي يك بسته جستجوي طراح پايه درخواست مي كند . از طريق اين پلت فرم ، شما تعيين مي كنيد كه چه ميزان مايل به پرداخت آن هستيد ، نوع كار مورد نياز و سطح تجربه مورد نظر خود را تعيين كنيد. طراحان نرخ ساعتي خود را تعيين مي كنند كه براساس تجربه آنها مي تواند از 15 دلار تا 200 دلار در ساعت باشد. Fiverr شما سبك ، قالب پرونده ، دامنه قيمت و مهلت طراحي را از طريق Fiverr تعيين مي كنيد. پس از آن شما بايد هزينه كارهاي يك طراح را از قبل بپردازيد. اين هزينه معمولاً در محدوده 25 تا 150 دلار در ساعت است (با توجه به واحد پول شما). Fiverr سه بسته ابتدايي ، استاندارد و پرميوم را ارائه مي دهد - هركدام با مجموعه اي از گزينه هاي طراحي و بارگيري فايل خود هستند. براي يك طراحي ساده لوگو ، بسته ها معمولاً از 50 تا 100 دلار است . كار بالا بيشتر طراحان كه به عنوان بزرگترين صرافي آزاد در جهان صورت مي گيرد ، هر ساعت بين 10 تا 200 دلار هزينه دريافت مي كنند . يك حساب پايه رايگان است ، جدا از هزينه معامله 3٪. اگر به يك حساب حرفه اي ارتقا پيدا كنيد ، Upwork فريلنسرها را با هزينه ثابت 500 دلار و 20 درصد هزينه معامله اضافي انتخاب مي كند . Upwork همچنين به شما اين امكان را مي دهد كه وجوه خود را به صورت سپرده نگه داريد ، به اين معني كه طراحان براي دريافت حقوق بايد كار را به پايان برسانند. گزينه 6: يك آژانس طراحي آرم استخدام كنيد گرانترين گزينه آرم موجود استخدام يك شركت براي انجام كار مناسب شما است. آژانس ها براي طراحي يك آرم بيش از 2500 دلار هزينه دريافت مي كنند ، در حالي كه برخي از آنها از 5،000 دلار تا 10،000 $ USD مي آيند. اين براي كسي كه مي خواهد يك فشار جانبي را در 9 به 5 خود ايجاد كند ، هزينه زيادي دارد.تصوير آژانس طراحي لوگو هنگام در نظر گرفتن آژانس ، مواردي را كه بايد بخاطر بسپاريد اينجاست: وديعه: پيش از آنكه آژانس وارد كار شود ، انتظار مي رود حداكثر 50 درصد از هزينه هاي طراحي آرم را پرداخت كنيد. قرارداد: همه آژانس ها از شما نمي خواهند قرارداد ببنديد. اگر اين كار را انجام دهيد ، وقتي كار تمام شد ، به دليل پرداخت كل هزينه به طور قانوني درگير اين موضوع خواهيد بود. زمان: با پشتيباني تيم طراحي ، آژانس مي تواند وقت خود را براي ساخت آرم شما بگذارد. حداقل يك هفته قبل از ديدن هرگونه ماكت انتظار داشته باشيد. هزينه هاي اضافي در نظر گرفته شود پس از تكميل آرم خود ، در نظر داشته باشيد كه هويت بصري شركت خود را با طراحي هاي سفارشي براي رسانه هاي اجتماعي و كارت هاي كسب و كار جمع كنيد. ايجاد دستورالعمل هاي تجاري و گرفتن علامت تجاري نيز ممكن است در ليست شما باشد. اين هزينه ها مي توانند به سرعت جمع شوند ، بنابراين هنگام انتخاب (و بودجه بندي) گزينه ايجاد آرم ، آنها را در نظر داشته باشيد. انتخاب گزينه مناسب حتي اگر به تازگي تجارت خود را شروع مي كنيد ، يك آرم نقطه شروع ايجاد هويت نام تجاري شما است . بعد از داشتن ايده ، به اين فكر كنيد كه چگونه مارك خود را بصورت آنلاين و آفلاين نشان مي دهيد. سپس دريابيد كه قيمت بسته طراحي لوگو براي شما مناسب است. در انتهاي زير 100 دلار ، اگر چند ويرايش كوچك داريد ، مي توانيد خودتان به دنبال طراحي آرم يا سفارشي سازي يك الگو باشيد. يك سازنده آنلاين آرم يك انتخاب ارزان قيمت براي طراحي آرم است. اگر نمي خواهيد نرم افزار طراحي بخريد اما هنوز هم مي خواهيد روند كار را كنترل كنيد ، بهترين شرط شما خواهد بود! بيشتر براي خرج كردن؟ اگر به نظر مناسب مي آيد مي توانيد از طريق جذب منابع گسترده در طراحي ، يك طراح يا آژانس مستقل استخدام كنيد. هر گزينه اي را كه انتخاب كنيد ، بهترين آرزو را براي شما در مسير آرم سازي داريم!